seriepremiär ikväll!



fick ett trevligt (?) uppvaknande av världens bästa bror som kom inrusande i mitt rum och började kittla mig, runt tio-snåret. han önskade mig lycka till inför seriepremiären innan han själv drog på match! han bad mig också att äta en bra frukost och att jag ska gå ut och gå också, vilket jag snart ska göra. härligt med en bror som bryr sig kan jag meddela :) .. som sagt är det ju seriepremiär ikväll, och jag är nervös! förhoppningsvis får jag bort spökena i mitt huvud till matchstart, för annars kommer det nog inte gå så bra. måste bara försöka att fokusera på uppgiften! det är vinst som gäller!

igår hann jag se lite på herrmatchen efter träningen, torsk tyvärr. efter matchen stannade jag en stund med frida och julia, och vi lekte med hampus kusiner - tilde och gustav. haha, riktigt skoj sådär på fredagskvällen! sen åkte jag hem och latade mig.

men som sagt:
SERIEPREMIÄR

Nacka-Skånela IF
matchstart 17.00
Nacka Bollhall! 

 

>helgerna blir så annorlunda, inget speciellt att se fram emot.
helgerna blir så tråkiga utan dig.


Kommentarer
Postat av: julia

haha STINKBOMB jessica :-D

2009-10-03 @ 13:08:05
Postat av: anna

jag var ju oxå där? :(

2009-10-03 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0