söndag


sitter och pluggar till svenskaprovet nu. kommer inte långt kan jag meddela, och undrar fan hur det kommer gå.. ja, det får jag väl se på tisdag antar jag.

idag har jag skruvat ner högtalarna i poolhuset (på tiden antar jag?), fixat lite ute. dessutom åkte vi till uppsala för att byta mina stövlar, och ooups bytte dom till ett annat par! kuuuuul säger jag :) mams och paps fick också ett varstitt par skor. sen när vi kom hem satte jag mig och pluggade på en gång, tråååkigt! tänkte åka ner till vikinga. SIFen spelade match mot Bollstanäs, och Charlotte. men nee, det blidde till att stanna hemma istället. och just precis i denna sekund så inser jag hur jävla dum jag är! - jag tänkte att jag kommer hinna se charlotte ändå, eftersom bollstanäs kommer spela mot Rosers också. men fuck heller att dom kommer! ååh.. kom precis på att dom inte spelar i samma serie. nej gud va arg jag blir på mig själv! menmen... var väl lika bra. måste komma bort från den där hallen lite tror jag. är ju fanimej bilder överallt..

jaha, nu blev jag lite bitter. fan att jag är så dum! :p men whatever, shit happens! ska försöka plugga vidare lite nu, sen blir det one tree hill om typ 45 minuter. numera utan Lucas och Peyton, hur det nu ska gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0