The times are changin´


"I've hurt myself today, to see if I still feel"

Man lär sig av sina misstag var det va?
Det är vad jag har lärt mig sen jag var liten, och jag tror faktiskt att det är sant. Så känner jag just nu iaf.

Det jobbiga med misstag är att man ofta är efterklok. Om jag hade gjort si och så, eller inte gjort det och det. Hade det varit annorlunda då? Jobbiga frågor som man vanligtvis inte får svar på. Kanske är det det som grämer en mest, att det faktiskt kunde ha varit bra om man gjort vissa saker annorlunda.
Jag önskar att jag kunde få en andra chans och ändra på det jag vill ha tillbaka. För jag vet att om jag fick det hade det varit helt annorlunda, och jag skulle ta vara på varenda sekund. Man lär sig av sina misstag.. Det är precis så; jag har lärt mig.

Självklart
kan det ju bli så att om man får en ny chans, att man tror att det ska bli bättre men att man fortfarande gör stuff like the old Jess would do. Men min känsla just nu är att jag skulle göra mitt bästa för att reparera misstag, om så var fallet.

Jag har tänkt mycket på det här, och jag känner mig annorlunda. Därför är iaf jag redo att få en andra chans; önskar bara att jag inte var den enda som kände så.

"I wont let you down"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0