vill ha dig här


meeegatröött kan jag meddela! halvligger i soffan och tittar på körslaget. har ätit en underbart god middag med mams, paps, sonja och lasse. och nu är jag proppmätt.
förlust idag tyvärr. nacka drog det längsta strået, men vi var inte långt ifrån! tagga om till fredag brudar, hemmapremiär och allt!

men jag är jävligt förbannad på mig själv. börjar fan bli orolig att jag är hypokondriker. sträckte typ ljumsken, asså jag orkar inte!! ända sen axeln failade för läänge sen känns det som att det bara är fel hela tiden.. åh känner mig bara töntig ju. aja whatever, hoppas inte skiten håller i sig.

nu ska jag nog lägga mig ner och titta på vänner snart. myspys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0