wind of change


before and after

javisst vettu, såhär blidde det. Bemppo klippte mig idag, (jätteduktig du är tjejen) och syrran färgade håret på mig när jag kom hem. skööönt med lite förändring! dock blev jag rädd för mig själv nyss, när jag kolla mig i spegeln :( haha, men det går nog över!

så idag har jag alltså träffat jennifer och julia en stund. julia blev lite blondare, mycket fint min kvinna :) men vi hade himla trevligt tycker jag allt! saknar verkligen bemppo, riiiktigt mycket! saknar tiderna från förr med dig.
anyway när jag kom hem hade mams bakat kanelbullar- hallå, kanelbullens dag?! dom var iaf gudomligt goda kan jag meddela! blev en stunds pluggande, dock inte så mycket som behövs... tog en tripp till borgen också och tittade match med käraste anna och frida. skoj var det, även fast första matchen var astråk. när SIF-tjejerna spelade var det faktiskt rätt kul att se. speciellt på alla oldies, för man ser ju hur jävla rutinerade dom är även fast dom inte har spelat på flera år vissa. riktigt skoj!

försöker verkligen plugga nu, har spanskaprov på tisdag och jag kommer faaailaaa :( hatar detta...
dessutom spela AIK på teven, VINST NU FÖFAN! kan ju bli guld :D

aja, skola imorgon ingen..
soo see ya ;)

Kommentarer
Postat av: julia

Va söt du är! och va fint håret blev (efter färgningen) :-D

2009-10-05 @ 00:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0