.



just nu sitter jag i vår nya, väldigt sköna & fina, soffa. vi fick den igår, och nu ser vårt vardagsrum lite finare ut än innan med de hippiga fåtöljerna. sovmorgon till halv ett är inte att leka med asså. fast idag blir det ingen skola alls, eftersom jag ska in till hallonbergen för att kolla hjälpmedel till stammingen. var där för några veckor sen, då jag typ provade ut. Idag ska jag välja och hämta ut den. sen får vi se om jag vågar använda den eller inte.

borde sitta och plugga dessutom. den där jävla svenskagrejen kan ju ta sig, så jag sitter och tittar på ett av mina favoritprogram, Greys Anatomy, istället. not good, men så mycket roligare än plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0