i skolan

aa men hej!
sitter i skolan just nu, lånade jullans data. ljusgården är invaderad av mest handbollsspelare som sitter och nördar sig. trevligt med andra ord. har precis haft hjärt/lungräddningsträning med Virre15:s pappa Johan. det var faktiskt riktigt lärorikt och roligt på samma gång, att försöka blåsa liv i en docka. julia äe
r vääärldsbäööstt

ja, ett liten parantes där hmm... ;) nu börjar det rulla in massa folk här. jag borde plugga lite matte, men döööh... tänkte fråga viktor om lite hjälp tror jag. förhoppningsvis är han snäll och vill hjälpa mig tihi.

see ya later!

Kommentarer
Postat av: julia

jag äer vääärldsbäööstt men du äer vääärldsbäöösttrare! PUSS :-D



2009-09-30 @ 18:22:10
Postat av: me myself and I

hahahaha, you rock my wooorld hun ;D

2009-10-01 @ 09:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0