INGEN RUBRIK

"Det innebar att förutsättningarna var glasklara, vinst mot Hellton och steg 3 skulle vara fixat.
Nu blev det inte så.. Hellton ville annat och när vi efter en trög start dessutom var tvungna att plocka av Jessica Karlsson (säkerhetskoll av gammal skada i baklåret) föll vårt kollektiva spel ihop.

Jessica Karlssons lår hade masserats och efter en joggingtur beslutade hon sig för att prova mot Lindeskolan.. och som hon provade. Förutom att kliniskt starta rullarna, konstant ligga och trycka i förstafas så kanske hon gör sin bästa prestation fram till dags datum. Antalet gjorda mål torde dock vara rekord. Grattis Jessica!"

ja jag blir ju bara allmänt superglad av detta, och av orden jag fick igår. tack! :) det kändes riktigt bra, och det var bara superkul att spela! hoppas att det inte är en engångsföreteelse utan att detta kanske kan hålla i sig, tänk va mycket roligare det blir att spela då! måste bara säga att elin var ju typ urgullig när hon lämnade över sin "Matchens Lirare"-tröja till mig, för att hon tyckte att jag var mer värd den. tack söto!
hur som helst vann vi gruppen i Lindesberg och nu väntar alltså steg 3 i december, shululu!

ikväll ställs handbollsträningen in och istället väntar vattengympa och relax med laget. ska bli skönt och trevligt!



Ja men just det, fick tillbaka samhällsprovet idag. och jag säger bara: HA! får jag skratta?


Kommentarer
Postat av: julia

jag säger också HA! haha söt bild ;-)

2009-09-29 @ 01:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0