kände för ett inlägg

eftersom jullan blev så ledsen över att jag funderar på att lägga ner bloggen, så kommer här ett litet inlägg.

sitter ute i solen just nu, i bikini (!), och försöker att skriva min engelskauppsats. jag står tyvärr helt still och kommer ingenstans!! har varit i Uppsala på förmiddagen, hämtade tillbaka min älskade tegelsten. jag insåg hur mycket jag saknat min nalle tihi. det blev dessutom ett stopp på skopunkten och tre par skor. Ooups!

igårkväll efter en jobbig träning åkte jag till julia en sväng på vägen hem där de bästa tjejerna var. Var bara där en kort stund, och tittade litegrann på Män som hatar kvinnor. Men vistelsen där blev ganska kort som sagt, men tack för sällskapet my lovies. Åkte sen hem där mams och paps satt och kollade på en av världens skönaste filmer.. Dirty Dancing. (RIP Patrick Swayze, btw. You Rocked!) Det blidde att ligga i urmysiga soffan, och halvsovandes titta på filmen. Självklart vaknade jag till liv lite senare i filmen, så jag missade iaf inte sista och bästa scenen.

Ikväll blir det kanske ferre hos Jossan och Frasse! Är dock lite kluven om jag ska gå eller ej. Alternativet är att sitta hemma med mamma och pappa, men vet att det inte heller är så bra. Inte det bästa att bara sitta hemma och tänka.. Imorgon blir det iaf seriepremiär för mina vänner i Rosersberg, och jag ska vara bänkad.

Var ju ganska kul att skriva igen, kanske får tillbaka lite energi. Who knows ;)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: julia

jaaa du måste skriva! för det är kul att läsa :-) och de va kul att du kom en stund igår! puss

2009-09-19 @ 14:53:30
Postat av: Anna

jag tycker du ska fortsätta skriva :D o det var myspys igåris <3

2009-09-19 @ 18:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0