du var min kärlek <3



vet inte riktigt vart jag ska börja.

frågade folk mig om det skulle vara du och jag livet ut, så kunde jag svara ja. för så kändes det oftast. jag trivs så himla bra i ditt sällskap, och du får mig så glad. jag ska inte förneka att vi hade våra tjafs för det hade vi ju, men vilka har inte det? för att citera charlotte: "bråkar man inte, då är det något man döljer". 
när jag tänker på allt vi gjort, och allt jag ville göra med dig får jag ont i magen. jag saknar din närhet redan.

tack för allt du gjort för mig, och för att du gör mig lycklig. för det gör du verkligen. du gör mig glad och du får mig att vilja le hela tiden. du är en sån underbar och omtänksam person och jag vill inte att vi ska tappa kontakten. för det skulle jag aldrig klara, utan dig helt skulle det aldrig gå!

det finns så mycket jag redan har sagt till dig, så det här kanske blir lite tjatigt. men jag vill bara säga att du är det bästa som någonsin har hänt mig, och självklart kommer det ta ett bra tag att släppa dig.
vi var tillsammans i 1 år, 8 månader och 17 dagar.. om jag inte räknat helt fel ;) och de dagarna, kan jag säga helt ärligt, var de bästa jag varit med om. DU är det bästa jag varit med om.
hur mycket jag än tycker att det ska vara du och jag, så är det inte så nu. men jag hoppas verkligen att vi kan fortsätta vara bästa vänner, för det skulle göra mig så glad! <3

tack för att du finns!
/ Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0