ännu en måndag


fystester idag. de gick väl ganska hyffsat. vissa grejer skulle jag velat gjort mer på, men det är lika bra att inte orka nu så man kan förbättra sig sen om x antal veckor när vi gör detta igen.

på samhällen var vi riktigt duktiga tror jag. "Madde H, Jessica, Julia MVG?" stod det på en lapp såg vi. ojojojdå, sköter vi oss såhär bra kommer det ju gå galant. dock fattar jag verkligen nada ibland, men så kan det ju vara.

idag hade jag verkligen behövt plugga. har spanskaprov imorgon + tal, låtanalys på Svenska C egentligen. men det ska jag försöka smyga till mig på fredag istället. och det behöver jag verkligen.. spanskan däremot har jag nog inget val, men fan va dåligt det kommer gå. visst, jag kan typ glosorna. shoho, det kommer jag nog långt på! ... NOT. fan, jag som hade börjat bli ganska duktig hos mrs griggory. det får gå som det går helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: julia

åhhhhhhh mysig bild! <3

2010-04-26 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0