cityfun


igår var jag i stan med denise och anna. vilka retards. så jävla klockrena retards dock!!
vi började med en välbehövlig lunch, och jag har för övrigt hittat min nya favoritsallad. sen gick vi runt i affärer och dillade lite. jag fick mina älskade converse-skor! (för er som inte vet har jag tjatat om dom sen ... forever) dock fick jag lite ont i hjärtat när denise berättar att de hade tänkt ge dom till mig i födelsedagspresent... GULLISAR JU!

tågresan hem var helt jävla crazy! varför blir det alltid så? inte vet jag, och inte är jag bitter över det. roligt har vi när vi är trötta och korkade. dock fick denise nog och drog bort lite skinn på min näsa... buhu vad jag ser ut nu!! .. men det kan ju vara lite charmigt. eller?

idag har jag planer. som jag inte tänker skriva här än, men som ändå inte är speciellt "hemliga" längre. kul ska det bli iaf! hoppas bara jag inte blir för nervös... haha.



dessa har pyntat min bakgrund på datorn jättelänge nu.
men vet ni vad? nu har jag bytt bild.
för nu är dom mina, shoho!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Det kommer gå skitbra ikväll!! du måste höra av dig efteråt, hihi! :)

2010-04-07 @ 10:47:32
Postat av: julia

mmm lite dåligt att du köpte dom ändå...

2010-04-07 @ 11:17:11
Postat av: Denise

erkänn, du har mig nu eller hur ;P

2010-04-07 @ 11:19:31
Postat av: Madde H

De kommer gå super ikväll gumman!

2010-04-07 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0