ett inlägg som gör mig glad


hur kan man gå från att vara så fryssen, så trött, så deppig till att stråla glädje, värme och lycka? svaret är träning. det gick så bra och det var så roligt! och när anders kom fram till mig så fick jag flashbacks och framtidshopp. för ja, förmodligen är han min tränare nästa säsong igen. och förmodligen kommer jag få spela med anna och frida igen. och förmodligen så är jag så jävla glad över det just nu att jag skulle kunna hoppa runt runt runt. förmodligen gjorde ett litet sketet sms livet så mycket roligare för stunden dessutom. skit i alla tankar. skit i alla osvarade frågor. dom tar jag hand om imorgon. eller i övermorgon. någon dag. det löser sig.

ikväll ska jag somna med ett leende på läpparna.

en bild som kanske borde göra mig ledsen
gör mig så himla glad just nu.
jag saknar att vara din vän
men lyckan sprudlar i kroppen,
och jag tror att allt kommer ordna sig.

Kommentarer
Postat av: julia

du och jag imorgon va! :D:D<3

2010-04-22 @ 23:09:49
Postat av: jessan

jag och varje dag jullan! :D ... fast tror att du tror nåt men det är tyvärr inte sant. :O <3

2010-04-23 @ 07:08:03
Postat av: jessan

du och jag varje dag jullan :D ... men smset var inte från hampus (tyvärr?), som du kanske tror (A) <3

2010-04-23 @ 07:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0