heeey soooulsisteeer


myskväll igår hos madde. sååå värt! vi åt gott, pratade, skrattade och myste gärnet. det blev att titta på Dumpad och typ... borta bäst, hemma värst eller nåt sånt. Dumpad såg vi först och jävlar vilken dryg film. men den var rätt roligt ändå. till nästa film hade vi bäddat och grejs, så då låg jag i sängen och tittade. ett misstag? ja... jag sov i stort sätt hela filmen, och den var tydligen jätterolig. synd för mig, men jag ska inte klaga på min lilla sovstund heller.

tidig morgon och lite sömn blev idag heeelt gaaleet! rolig dag skulle jag vilja kalla det. love it! tyvärr kan jag inte säga att jag gjorde så mycket nytta, men vad gör det? det är en världslig sak. lev livet skulle jag vilja säga! man kan inte göra annat än det när sexiga sexan är i farten. jag säger bara SS i SS, herrreeguuuud. legen...wait for it...dary!

lite freakade bilder blev det faktiskt idag. kors i taket.
men dom har inte jag, så dom får vi smaska på någon annan gång.
nu ska jag på träning och typ... dö.

förresten... är det lagligt att träna 19.00-20.30 på valborgsmässoafton?
nä, tänkte väl det.


dagens låt: Hey, soul sister

Kommentarer
Postat av: julia

FÖRSTÅR INTE HUR JAG KAN BLI SÅ BRA PÅ ALLA BILDER????? SÅ JÄKLA SNYGG ALLTSÅ! :D



gaaaaaaalen dag idag i skolan, "de blir vad man gör det till" Dagar som denna (långa&tråkiga) blir inte så tråkiga när man gör dem roliga (logiskt! haha) jaja WHATEVER nu ska jag sluta snacka. Godnatt :D <3

2010-04-16 @ 00:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0