latmask eller vad?


usch.. jag är lat. riktigt jävla lat. det har jag väl iåförsig alltid varit, men nu känner jag mig riktigt L A T!
jag borde ut gå ut och springa. en riktigt lång runda skulle jag behöva. men känner jag för det? nej inte alls... vad hände med min träningsnarkomani? vad hände med konditionen? swupp.. too bad for me! äh, nästa vecka börjar försäsongen och då jävlar kommer den tillbaka. visserligen kommer jag verkligen INTE orkar den första veckan eller två. men det är smällar man får ta, aight? imorgon ska jag springa, jag lovar! kanske tar mig en liten runda nu (bara för att inte känna mig helt värdelös), för det hinner jag ju innan jag ska ta bussen in till märsta och träffa Ramona och Anna för lite lunch.

och här ska ni få höra på något mirakulöst:
de flesta vet väl att jag älskar serien Vänner och jag har kollat på varje avsnitt HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST! men vet ni vad? jag låg och kolla på en skiva nu imorse och det kom ett avsnitt jag ALDRIG sett förut.... Hur fan kan det vara möjligt? Jag väntade på att det skulle komma någon scen i avsnittet som jag kände igen, men inte en enda!! jag blev så himla fascinerad och jag förstår fortfarande inte hur jag har kunnat missa det under alla dessa gånger jag satt i den där skivan... men jag gillar't!

Kommentarer
Postat av: julia

ÅHHH från vilken säsong? vänner is the shiiiiiiiit! :D

2010-04-09 @ 11:27:03
Postat av: jessan

säsong åtta :)

2010-04-09 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0