ren fakta


idag är det fredag vilket betyder att jag får äta kakor.
det betyder också
att det är helg.
att jag har sen träning.
att jag kommer få sova länge i två dagar, men inte kommer göra det.
att om en vecka är det valborg.
att jag sitter här hemma och har panik inför sommarjobb.
att jag borde plugga massa skit, men orkar inte.
att det är 17 dagar kvar till min födelsedag.
att det är 24 dagar kvar till intensivkursen
att det är sommarlov typ... snart.
men just den här fredagen gjorde jag nåt som jag gått och tänkt på länge.
jag blev dessutom lite stolt över mig själv.
det gjorde mig både glad och lycklig.
om detta fortfarande inte funkar.. to hell with it. det orkar jag inte tänka på just nu, för nu är det B R A.


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

happy for yoooou my love!! <3

2010-04-23 @ 16:11:59
Postat av: julia

åååååååh nu är jag glad :D

2010-04-23 @ 23:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0