tisdagkväll


ja nu var man hemma igen.
bortsett från Elin som pumpade i gymmet så var det jag och bellisen som var tappra nog att gå ut och springa alla dessa kilometrar. vi var riktigt duktiga måste jag säga! så nu känns det skönt.

imorgon är det onsdag. vilket betyder mycket saker. två träningspass i skolan, ledig kväll, Greys anatomy och bara 19 dagar kvar till min födelsedag. tro mig, detta kommer ni få höra mycket av ... hihi.

sitter just nu och checkar in Sävehof-Guif på tv. Snart är det Cougar Town, mums.


anna bjöd på en, så då kan även jag göra detsamma..
www.fjortis.se


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

ääälskar bilderna! Det är våran rätta sida, helt klart, hihi! <3

2010-04-20 @ 21:21:17
Postat av: Madde

Sexig bild stumpan:P

2010-04-20 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0