en helt vanlig torsdag



världens bästa viktor och världens bästa anna har varit hos mig idag och gått mig på nerverna. jag öppnade mitt hus för dom. jag bakade kladdkaka till dom. jag bjöd dom på glass. jag lät dom vinna på WII. jag gav dom middag (okej, det var morsan... men ändå) jag lät dom ockupera mitt rum. vad får jag tillbaka?
en galen jävla dag skulle jag vilja säga!!!
trots att jag för ett tag för på vippen att säga upp bekantskapen med er så lyfte ni mig tillbaka till verkligheten, och denna dag skulle jag inte velat tillbringat på annat sätt. mycket snack, mycket skratt, mycket deg. och med två av världens skönaste människor. tack för idag sköningar, ni gjorde den grym!

ni är riktigt speciella för mig

kan ju avsluta med en goding, eller viktor ... var detta okej?


peace out!


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

HAHAHAHHA JAG GRÅÅÅÅÅÅTER!!!!

2010-04-08 @ 23:05:03
Postat av: jessan

CRY ME A RIVER!! :D

2010-04-08 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0