valborg


halli hallå! då var det valborg då. herregud va tiden går fort.
jag tänkte bara berätta om mitt lilla äventyr igår. bortsett från att jag var himla onyttig (choklad av mollan & finky, gratis morotskaka av rektorn och sen en sväng på donken) så hade jag jävligt kul med laget på kvällen. vi fick nämligen chans att åka nya fina Audi-bilar. givetvis fick inte jag köra eftersom jag inte är tillräckligt stor än. bilarna var iaf jääävligt fräscha, och jag skulle aldrig banga på en. jossan, sara, jag och malin hade jävligt tur som fick åka nercabat den första sträckan då det fortfarande var sol. sommarkänsla på hög nivå! kvällen slutade dock inte så bra.

så hur har jag tillbringat min valborg då? ja, började med en rätt ovärd träning imorse. sen var det dags för redovisning. det var nog det roligaste "tal" jag gjort faktiskt. jag kände mig så avslappnad, och det var så sköna människor där som lyssnade. kerstin gillade det också, och det var skönt.
resten av dagen har jag i stort sätt inte gjort någonting. lasse och sonya kom hit, så vi har käkat massa god mat och grejer. sen var det dags att gå ner till vår brasa. det var ett tag sen jag var där och det var mysigt att umgås lite med släkten som jag alltid gjorde när jag var mindre. dessutom när vi varit där ett tag gick vi till puben som är nybyggd här i byn. det var riktigt jävla fint, och nästa helg blir det stor ferre där. dessutom var det jätteroligt att höra att det kommer en liten småtting hit om några månader hihi.

nu sitter jag och tittar på vänner.
hoppas alla har haft en grym valborg!

tyvärr blir det inga bilder, datorn vill inte samarbeta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0