jag heter jessica och är egentligen helt vrickad


idag hade jag tänkt att vara latmask. eller tja.. det är ju inte direkt ovanligt. men idag erkänner jag att jag är lat. jag låg och tittade på vänner ett par timmar på morgonen (denise, vi ska ha vänner-maraton soon.). sen blev det lit lazy nån timme till innan jag öppnade dörren och rörde mig utåt.

jag måste för övrigt rekommendera en skön jävla låt. av allas våran svenska Robyn - Don't fucking tell me what to do. det kanske inte är en låt man sätter på när man ska tagga jävel, men den är jävligt skön att lyssna på. kool text av en kool brud helt enkelt!

nu är det såhär att jag diggar att skriva heeelt osammanhängande inlägg! för precis nu kom jag på vad jag ska sysselsätta mig med. jo jag ska vrida på stereon nere i vardagsrummet (ja håll i er nu) och sätta på härlig jävla 80-talsmusik. kan ha nåt att göra med att det är typ enda skivan som är vettig som man äger nu förtiden. men det är INTE det bästa! jag hade tänkt att baka chokladbollar också. hur gott låter inte det hallå?!

 

inte nog med det så hade jag tänkt att bli tjoock, och sen åka upp och prova jeans på HM. bara för att sen kunna nita spegeln i provrummet för att jeansen inte passar. den kommer förmodligen gå i tusen bitar och jag kommer ha otur i sju år framöver. det är min plan för dagen, då vet jag iaf vad jag har att göra tills jag är typ.. 25 barre! sjukt jävla bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0