live from france


hallååå Sverige!
ligger just nu i en mysig säng och fryser lite under täcket. ja ni läste rätt; fryser. men det är lugnt, det är ingenting annat än solfrossa! vad har vi gjort idag då? tjaa... klockan skulle ringa kvart över 8 men jag stängde av den innan för kände att vi behövde sova lite extra. istället gick vi upp typ tio. jag gick ut och sprang intervaller och maddsen gick och köpte lite bröd och annat. efter det blev det en hääärlig frukost innan vi drog till stranden. ja, stranden har vi varit på mest hela dagen så inte undra på att solfrossan slog till!

vi har dessutom hunnit med att träffa några bekanta som bjöd på god paj och popcorn. jag och madde drog ett parti Monopol när vi kom hem. oooj vad jag körde över henne hihi! men vi gillar varandra ändå, även fast vi blir såna tävlingsmänniskor tihi toho.

nu ska vi sussa. imorrn blir det upp tidigt, för då ska vi på marknad. hoppas jag hittar nåt!!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

va härligt ni verkar ha det! :D hälsa madde!

Idag är det faktiskt fint väder här, tror dock inte lika fint som där borta.. :(

2010-08-05 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0