lördag


igår tog jag en tripp till vassunda golfklubb och blev bjuden på en lunch av självaste denise löfgren! tack för den babe. och tack för sällskapet! har inte haft så roligt på länge. en heldag & kväll med dig är verkligen nåt man behöver once in a while! vi tog iaf en tripp till väsby centrum och denise shoppade loss rejält. att notera så köpte hon endast billiga saker - det verkade vara en viktig parantes. när vi var påväg ut så blev det ett par rejäla spontan-köp-boots. snygga som fan och nöjd som en lärka var min käraste när vi åkte hem. vi körde lite mini-kräftskiva hemma hos mig innan vi begav oss till frutte. efter många om och men, + några varv på Aspen-guppen så var vi hos frida med mollan & finky. det blev en trevlig kväll. speciellt för att jag fick träffa och umgås med mollan och finky igen efter så lång tid. apropå dom så har dom skaffat sig en duo-blogg och tror att dom ska få fler läsare än vår trio-blogg. asså battle på gång, och dom kommer så INTE vinna!


skön jävla brud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0