ny design


jag och madde sitter som två fån. eller ett fån skulle jag vilja säga. ja ni ska se henne... hon sitter och skypar med sin pojkvän och ser huuur fånig ut som helst! jag har däremot sysselsatt mig med lite designarbete. den kanske inte blev jättelyckad, men jag kände att det svarta skulle BORT! och det är iaf huvudsaken att det är borta nu.

det ryktas om dåligt väder imorgon. inte ok. eller är det kanske det? vi har ju solat rätt jävla bra hittils. kanske blir träning om det blir för dåligt, annars blir det säkert bara mysardag. men vi får helt enkelt se vad väderguden har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

ååh vilken fin klänning du har!!

2010-08-08 @ 23:25:56
Postat av: madds

åååh Jessica!

Good work! Din design och din header är skiiit fin ju!! :D <3

Sa ju att du kunde...

2010-08-09 @ 10:28:35
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0