jisses, det är fan 1 augusti redan

skön jävla helg. eller kan man kalla det helg? jag menar, jag har ju i stort sätt helg varje dag. sköna dagar kanske är rätt ord? anyway, har haft några sköna dagar i slutet av denna vecka! hihi.

fredagen började rätt bra på Brödboden med Denise och Anna under en lunch. Vi fick höra allt skoj och alla bravader från Kos och Denise var brun och fiiin. Resan lät supernaiiz och nu vill jag åka utomlands!! (va bra då att det bara är någon liten dag kvar).



efter den trevliga lunchen blev det för min del hem för att städa litegrann. jag säger bara LÖK. det var ändå skönt efteråt, trots att jag bara orkade städa nedervåningen höhö. åkte och hämtade Malin sen och fick träffa underbart söta Vidar. Gladare kille får man leta efter! När jag till slut kunde slita mig från grabben så åkte vi och hämtade upp Anna, handlade lite gott och hyrde film. ja filmen... den var speciell. "Apan" heter den. kanske bekant? jag hade iaf aldrig hört talas om den innan. trots att man kanske skulle vilja säga att den var dålig redan från början så kan jag inte det. för den var inte det. men den var inte speciellt bra heller! den var mest intressant. jag och mina tjejer hade iaf väldigt mys och roligt, för efter filmen blev det spel. jag utklassade dem både på Spöktimmen och Sverige! shululu!
Malin blev dessutom liiite blondare. Nu tycker jag faktiskt hennes hårfärg är väldigt charmig på sitt lilla vis!


tack för en bra kväll mina tjejor!

lördagsmorgonen började senare än vi tänkt, men trots det och dåligt väder så kom Malin och jag iväg med partybilen of all times till Kolmården. det var en rolig biltur med mycket prat och skratt. och efter 40 minuter i kö till Safari så åkte vi igenom grindarna till de vilda djuren. Superfascinerande var det och mäkta häftigt - speciellt när en giraff kände för att vara lite macho och gick precis bredvid bilarna. Trots att både björnarna och lejonen låg och sov + att vargarna inte ville visa sig så var det superkul och Malin blev trött i sitt kopplingsben haha.
Väl inne på djurparken blev vi fascinerade av det ena djuret efter det andra. Mina favoriter var nog... elefanterna, TIGRARNA, pappa gorillan (a.k.a BIG DADDY), surikaterna och helt klart DELFINERNA. så jävla häftiga djur! jag förstår varför man ville bli delfinskötare när man var liten (börjar nästan få tillbaka de tankarna efter delfinshowen haha). They sort of blew my mind! efter en heeeldag på älskade Kolmården tog vi varsinn glass och började vår färd hemåt igen. trots att jag var väldigt taggad för parteey hos jennie och kanske utgång, så orkade jag verkligen inte. det blev tidigt i säng vilket var superskönt!
men tack för en awesome dag baby! you roock!





världens bästa bror kom hem idag också! goodiie. han och sofia verkar ha haft det superjävlabra!
välkommen hem till skitvädret i Svealandet!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag var också på Kolmården i lördags :D hahah

2010-08-01 @ 17:10:46
URL: http://feliciamidthun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0