flipp


idag fick jag min allra första buffé-tidning. för er som inte vet vad det är så är det typ en tidning från ICA som man får nära man har ICA-kort och man samlar bonus och sånt. asså hallå, vuxenpoäng på det eller vad?! herregud, jag börjar bli gammal. tiden går läskigt fort. snart börjar jag köra "vad sa tant?" på riktigt asså... INTEEE. shit, njut av ungdomen kvinna! och SOM jag ska det också.

har för övrigt tränat nu på kvällskvisten. idag hade vi Dagge som tränare. bra jävla skit. och skit är kanske nåt jag måste lära mig att ta. eller skit var ett starkt ord... kritik är nog mer rätt. men så är det alltid. det är bara att kunna ta det på rätt sätt så blir det bara positivt i längden! efter träningen tog jag en omväg hem. efter halva vägen insåg jag att det i längden inte var en omväg egentligen, så jag tog en större omväg då. jag vred upp volymen så högt att mina tankar var i skrikton. men det är så det ska vara. ni som inte har körkort ännu, jag lovar er - det är en av de skönaste känslorna ni kan tänka er. ta er bara tid och ro. då skulle jag kunna åka hur långt som helst. bara att njuta, rensa tankarna och må bra. jag låter som en jävla pundad hippie, men sån är jag ibland. dock kanske man måste tänka på bensinpriset och inte göra detta alltför ofta höhö. tänk vad bra det hade varit om allt var gratis?

jag är trött. fast ändå inte. ni vet sådär cptrött i hela kroppen man är efter träning. träning ja... har i stort sätt ont överallt. meeeeen inte synd om mig inte - det är ju faktiskt bara ren träningsvärk! jag skulle vilja sova. men kan jag det? har typ ätit ett kilo russin. och jag menar, det har ju typ samma effekt som... dextrosol på mig. så jag springer mest runt här som en yr höna och letar efter nån att hacka på.

godnatt min kära brutus, vi ses när en ny morgondag är kommen.
bereden väg för herran, man vet aldrig när självaste judas och hans vänner dyker upp!
det gäller att vara lite religiös sådär en gång var tionde år.
no hard feelings against kristendomen måste jag nämna. jag tycker det är koolt med kors.
peace out, kanske dags att bli scout?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0