jag ska bygga mig en egen Julia Nielsen


idag är det den 22 augusti. imorgon börjar skolan igen. hör ni hur segt det låter. imorgon börjar skolan. imorgon går jag in på mitt sista år i skolan. och det gör jag utan min vän julia nielsen i stolen bredvid. jag måste vara helt ärligt och säga att det känns riktigt tungt just nu. jag kommer ihåg hur vi pratade i början av skolan att vi skulle ta studenten tillsammans. men det ska vi inte, inte alls faktiskt. men om du kommer hem till vår studentdag och står där med mig på flaket... det skulle göra hela min dag faktiskt! som tur är är jag inte ensam. jag har min andra duohalva kvar här i svenneland med mig. jag och maddis ska ta oss igenom det här året, och som vi ska göra det också!

för övrigt ska jag dessutom börja ta tag i mitt liv imorgon. jag ska fortsätta med kontraktet från förra året, att bara äta gott på helger. för usch vad jag har ätit. jag tror jag är helt ärlig med att säga att jag har gått upp i vikt, och inte är det muskler och sånt annat coolt. nej, tror magen och låren har fått sig en riktig körare. det trivs jag inte med, inte alls. men nu börjar träningen komma igång på allvar, och jag kommer vara sådär ständigt trött hela tiden. snart är jag där igen hoppas jag! till den där formen då jag orkar spela 60 minuter utan att byta. för var är den orken nu? det är nästan så att jag är skraj att en 94a som faktiskt KAN det kommer ta över våra platser på kanten. men frutte, det kommer ju aldrig hända aight?




idag är det en typisk sakna-julia-dag. en dag då jag faktiskt önskar helt själviskt att du inte var på andra sidan Atlanten, utan du var här hemma hos mig och alla andra. du vet att jag i vanliga fall avgudar dig där borta och älskar att höra om dina upptåg. och är självklart superglad för din skull! men idag är en sån där dag då jag vill ha min älskade vän julia nielsen nära, så att jag bara skulle kunna ta pärlan och träffa dig.
så idag är jag självisk och tänker bara på hur grymt det hade varit att ha dig kvar i sverige. jag kan helt enkelt säga att jag saknar dig och ditt söta face! du kanske har en hanna där borta som påminner om mig, men jag har INGEN här hemma som påminner om dig ju! :( *orättvist*


Kommentarer
Postat av: julia

Åhhh vad glad jag blev att läsa det här :D men samtidigt ändå så ledsen, tårarna föll lite nedför min kind.... tänk att du är i skolan utan mig, snart börjar din första dag.. du går väl upp vid den här tiden kanske? hmm who knows :) själv ska man sova, är dö trött och har massa tester imorgon! :(:(:(:( hoppas allt är bra. tack för inlägget SAKNAR DIG MIN KÄRA <3

2010-08-25 @ 06:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0