en sammanfattning på sommarlovet


okej hörrni, jag vet att sommarlovet var såååå last week. men jag skulle faktiskt ändå vilja försöka sammafatta detta lov. så här får ni en skön jävla sammanfattning.

juni
ja ingen har väl missat att vi fick sommarlov den 4e juni. vi började dagen med att äta en otroligt god och mysig frukost hemma hos jullan med några supertrevliga handbollare. hur bra som helst sett att börja sommarlovet på helt enkelt. vi fortsatte vår dag i skolan där det bjöds på fika och lite annat.



så här var vi. äntligen sommarlov! kvällen spenderades hemma hos älskade kevin med några grymma. han hade ju tagit studenten. happy kid! kvällen slutade i Sätunaparken.

lite andra saker som hände i juni var att jag var taxi och tjänade lite pengar på mitt bilkörande. (som typ är bland det bästa som finns) vi "firade" 365-dagars vid Rosersbergs slott, var i stan med anna och såg last song, hade en grym middag med familjen i Uppsala (syrran tog examen), jag började gå varje morgon, mamma och pappa hade Silverbröllopsdag. Dessutom cyklade jag och anna till Sigtuna och hade mys, och sen tittade jag på the royal wedding med Viktoria och Daniel. hade lite grillningar med både några från klassen men också handbollsgänget. (inte samma dag dock). suck... börjar bli mycket nu. vad gjorde jag mer? jooo, hade en förjävla bra midsommar på en segelbåt med fina människor. umgicks även med jenny holm som jag inte träffat på länge!



juli
månaden med stort M. det var dags för Roadtrip till Öland. och vilken resa det blev sen då! bilresan var to die for och dagarna där var underbara, galna, fuckade, soliga, hemska, roliga och allt möjligt. en resa att minnas iaf med superbra människor. jag saknar er.



efter öland var det back to reality at home. hade en mysig dag i väsby med min trio, och det var dags för ett avsked. tårarna kom så småningom när julia och madde skulle säga hejdå för ett tag. det var här the all began...



resten av juli-månad var mycket nedräkning faktiskt. kanske inte medvetet alla gånger men det fanns alltid där i bakhuvudet. men innan that day came hann jag umgås med bla. john, anna, frida och virre15. jag försökte dessutom träna, dock blev jag stoppad av halsfluss och penicillin. men det blev några roliga träningspass i vår älskade vikingahall.  jag och tjejerna spenderade en hel helg i Vikingahallen för att jobba och spana in fiiiiina pojkar. jag hann dessutom med två avskedstillställningar för julia; en handbollaremiddag och en sjudundrande fest. G R Y M T. sen var det dags för den 27 juli. fast egentligen var det den 26 juli som var den jobbiga dagen. det var dagen jag var tvungen att säga hejdå till min älskade juliaa. det gick bättre än väntat i början innan hon började rulla iväg med bilen, då ville jag inte att hon skulle försvinna innerst inne. men nu har det snart gått en månad (eller egentligen så har det faktiskt gått EXAKT en månad IDAG)
trots den traumatiska upplevelsen så repade jag mig och avslutade månaden med en supermysig tjejkväll med anna och malin och sen en roadtrip till Kolmården med Malin!





augusti
den kollektiva träningen började igen. men jag tränade en dag och drog sen till frankrike och maddsen! jag var där i 11 grymma dagar. med mycket sol, snack, skratt, shopping, bad och bara allmänt chill! när jag kom hem så träffade jag laget under en middag och började träna direkt kommande veckan. (det var tungt..) jag blev dessutom 1300 kr rikare när jag rensade rummet. de försvann dock väldigt snabbt efter det. mer jag gjort under denna månad är att ha haft en grym dag med frida och denise, träffade anna när hon kom hem från greece, hade en heldag med superdenise och sen ferre hos frutte. jag började skolan och träffade alla grymma dudes igen. jag har saknat julia lite extra.


det var väl i stort sätt mitt sommarlov. det har både varit bra och dåligt. kanske inte det bästa sommarlovet psykiskt. men rätt händelserikt har det faktiskt varit. något jag saknat? tjaa... ett jobb, partille och kanske lite andra smågrejer. men det här var teoretiskt sätt mitt sista sommarlov. och jag har iaf varit brunare än vanligt, tränat mindre än vanligt, rest mer än vanligt och haft allmänt roligt!

den första veckan i skolan har varit random och gått väldigt fort. ni får lite bilder istället för att jag ska berätta om den.



långt och cp-härligt
tack för idag, peace out!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

skönt jävla inlägg! njuter tillbaka av allt vi gjort i sommar! Våga Vägra Hösten!!!!! Totaldiggar bilden på mig o malin dock, fyfan va hennes hår såg ut, haha!!

2010-08-27 @ 22:14:58
Postat av: madeleine

JESSIIICCAA!! :O

TAAAAB BORT BILDEN PÅ MIG!

ALLVAAAAR

2010-08-27 @ 23:08:12
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0