har det redan gått ett år?


imorgon är det nyårsafton. overkligt. tiden har gått så förbannat fort!
2011, here we come!

förra nyåret såg det ut ungefär såhär;

några dagar uppe i älskade lofsdalen med några av de bästa vännerna.
det var kul, vi hade kul. men kan inte fatta att det är ett helt år sen!

den här veckan har varit "frida-18-år-veckan". i måndags firades hon med lite partaj. jag var dock nykter och körde rallybilen, men det gjorde inte så mycket. jag träffade några människor som jag delat extremt mycket med, och som jag inte träffat på väldigt länge. det fick mig att tänka och minnas lite extra. hur mycket jag saknar vissa, och hur mycket jag saknar alla oss. och hur mycket jag saknar det. och tungt har det varit efter det. men frida fyller bara år en gång om året och snart ska vi fira henne lite till med presenter och annat mys från oss.

"rädda willy" har varit halva mitt liv den här veckan. måndag, tisdag och onsdag har jag spenderat min förmiddag framför teven och den där underbara späckhuggaren. man var ju dessutom lite småkär i jesse när man var liten!


idag har jag umgåtts med två av mina favoritjejer på Stinsen. anna hittade en fin nyårsklänning och jag köpte bara två randomtröjor! ska försöka titta i garderoben och se om jag hittar nåt gammalt att dra över mig. har inte alls lagt manken till att köpa en nyårsklänning iår. citerar anna och frida "det här året har varit så konstigt". är ni säkra på att vi inte har hoppat över någon månad eller två? jag oouundraar...

ikväll blir det träning igen. fys står på schemat, och frida ska bjuda på fika efter. mumma!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Mysig dag på stinsen idag! :) och jadu jag undrar om inte några månader försvunnit det här året alltså.. PUSS

2010-12-30 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0