Jay Smith


det har varit en härlig fredagkväll. den började lite hastigt när man på eftermiddagen var på expressen, sprang till tunnelbanan, glömde hoppa av, åkte tillbaka, sprang till tåget och var sen äntligen hemma i M-town. men inte gjorde det nåt, när jag hade lilla finky by my side. vi kom hem helskinnade och glada. det är tur att vi är idrottstjejer säger jag bara!

resterande kvällen spenderades i Knivsta, där det bjöds på julbord. vi möttes av ett grymt fint utsmyckat värdshus, och maten var ännu bättre! dock var det lite mycket folk tyvärr, men jag åt mig proppmätt och belåten. helt gudomligt gott var det måste jag säga, men tyvärr blev det ingen Paradischokladask när vi kom hem ... den godbiten får vänta! istället blev det en myskväll framför Idol, som slutade precis som jag ville;

Jay fucking Smith!!! jag tror tyvärr att Idoltraditionen förs vidare, och han kommer hamna i någon skugga någonstans. synd, för jag gillar den grabben. den rösten. to die for.


resten av helgen ser jag fram emot. imorgon ska jag försöka sova ut, litegrann. på mitt lilla sätt sådär.
sen ska jag faktiskt ta mig ut och köpa julklappar. förhoppningsvis hinner jag med att träffa anna och malin en snabbis för att snacka lite skit medans de bakar pepparkakor, och tar sen med iaf anna för lite handbollstittande. kvällen kommer bestå av laget, laget, laget! helgens sista dag kommer bestå av ännu mera myspys. julbak hemma hos mig med några av de bästaste plus Harry P med mor min. dock har jag lite småångest att jag inte kommer spela match, som jag fick förfrågan om igår. Men what to do? det kommer nya. förhoppningsvis. jag ska ha kul med mina b-rudar, ja det ska jag!

nu däremot är det den efterlängtade sängen. som jag längtat ... i stort sätt hela dagen. så godnatt sverige, godnatt USA, godnatt världen. halka inte i någon snödriva, det vore ju förargligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0