pluggfan


nu var även den här dagen snart slut. en helt träningsledig dag. trots att jag är ett träningsfreak, bor i vikingahallen och älskar att träna så längtar jag efter onsdagar då jag får sova ut på morgonen (eller ja, iaf .. sova) och sen åka hem efter skolan och bara ... chilla. visserligen har det inte blivit så mycket chill de senaste onsdagarna när någonting som stavas P L U G G har kommit ivägen. men ändå skönt att få ta det lite lugnt, äta middag med familjen. you name it.

meeeen imorgon är det dags igen! och inte är jag bitter över det, nejfan ... som sagt - i love it. dock önskar jag att det kunde få vara varmt de dagarna vi ska kämpa oss ut och springa. men man kan inte få allt här i livet aight?



den där tatueringen skulle sitta fint också! jag hade planerat att göra den i juletider då vi inte har så mycket träning men fan ... det är ju typ snart! och inte har jag den färdig, och inte har jag så mycket pengar. bra planerat myran, mycket bra! ... meeen det får bli ett problem för morgondagen, GOOODNAAATTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0