.


"tycker om att höra din röst"

det är inte varje dag man vaknar med ett sånt sms i inkorgen. dagen blir ju verkligen inte sämre när jag har ett mail från jullan från andra sidan atlanten. dagen började på topp med andra ord!

skolan bjöd på luciafirande med ellen & elise som stjärnor. sen gick det bara utför med mig och dempish! var har du varit hela mitt liv denisé?? gömt dig i K-town kan jag misstänka hihi. men jag ska binda fast dig i mitt hus, så du aldrig blir av med mig igen!

 

träningen ikväll bestod av bara fys. för en timmes tappert gym och sen ut i kylan för att springa av oss. när vi kom in blev vi mötta av ett underbart sött luciatåg nere på banan. jag minns det som det var förra veckan när vi själva stod där, var så jättenervösa och sjöng för hela vikingahallen. duktiga tjejer. apropå duktiga tjejer så var jag, frasse, anna, frida och bellisen hemma hos mig igår för att baka lite smått och gott. det kan man ju ha ... blandade meningar om men ... kul hade vi och det blev ändå hyffsat resultat. resultatet fick vårt kära lag smaka på idag då vi hade lussefika efter träningen. myspys skulle jag vilja kalla det!

grattis vill jag säga till min anna lincoln som tagit körkort idag! grattis även till skinkan hihi.
men nu kör vi annsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0