söndag


jag har inte sån grym söndagsångest idag. kanske för att det snart är jul? eller för att vi ska åka pulka imorgonbitti på träningen? nåt är det iallafall, men det känns skönt. jag har bara en uppgift kvar i skolan för det här året, det känns skönt. trots att jag skulle ha kunnat vara klar med den för länge sen, om jag inte hade varit så himla lat.

den här helgen har varit ganska så nice. det började med en fredagskväll som var extremt outstandig. fina och underbara tjejer att spendera kvällen med. vi hamnade på bryggan och drog vidare till KC. en grym jävla tjejkväll!! som jag önskade att jag hade slutat på ett bättre sätt, med mina tjejer!

efter en bra jävla söndag med anna, som bestod av julmarknad, bussåkning, skinkmacka, handbollstittande herrar+sverigedamer, så har jag försökt att skriva lite på min uppsats och kollat på wallander. imorgon är det TAGGA JÄVEL SOM GÄLLER! ..... DET ÄR DAGS FÖR PULKAÅKNING I BUREBACKEN !! (vilket är typ mördarbacken nummer 1, så HEJ va det kommer GÅÅÅÅÅ !!)


annars är det en äckelmåndag som vanligt. som ni kanske förstår med ordet äckel i samma ord, så gillar jag inte måndagar. jag säger bara ett ord; rein ... okej kanske tre ord; rein the pain... vad hände med att man bara får jobba till en viss ålder? typ 65 .. ni vet... PENSIONÄR. suck .. han pratar ju så länge så att tillochmed JAG börjar se ut som honom.. shit, jag och anna kom fram till att jag är bra på en sak - att vara bitter. mycket bra egenskap ... eller. hi hi. oj va jag babblar! ner i säng, BUMS MYRISH !

GLAD PÅSK

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Grym helg med bästa DU! <3 julmarknad ska bli en tradition för oss två tycker jaag! (och helt klart alla kvällar ute på olika uteställen också såklart!) :D

2010-12-24 @ 23:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0