slutet på mitt sista SM


hemma igen. efter en helg i metropolen linköping, där vi åkte förbi Cloetta Center och landade i den självaste "Sporthallen". Diskussionerna gick varma om att vi hade varit där förut, och jag står fortfarande fast vid att jag och Lollo har rätt! vi HAR varit där. och ännu säkrare blev jag när jag fick se hotellet vi skulle bo på. vad ni andra har varit har jag ingen aning om, men jag har varit i Linköping förut!

handbollsmässigt då? jaa ... jag skulle drastiskt talat vilja säga att stundtals så spelade vi inte ens handboll. nej, det gör ont i magen när jag tänker efter på det. jag vill inte prata om resultaten, de vill jag helst glömma. vi spelade mot tre riktigt bra lag, och vi var som ett gäng nybörjare. jag måste säga att jag tar hänsyn till att vi har spelat tillsammans i stort sätt bara en träning. men vi gav inte det vi kunde i alla lägen. tyvärr. vi spelade en och en, och det är mig inkluderat. stundtals vet jag inte vad jag höll på med. men jag ska inte bara vara bitter över den här helgen! vi har haft jätteroligt, har varit grymt att umgås med både nya och gamla vänner under en hel helg. och det har varit kul att spela tre nästan hela matcher för min del. blev dessutom matchens lirare under en match, vilket var riktigt stort. jag är inte van vid att vara den som syns eller får en utmärkelse för att ha gjort något bra. det kändes skönt.

nu ligger jag här hemma, all alone i mitt stora hus. kollar på parlamentet, har ätit upp en hel 100-grams chokladkaka och väntar på att Beck ska börja. frågan är om jag vågar titta på det själv? det får jag helt enkelt ta och göra, för min bror har lämnat mig åt mitt öde... synd ;)



idag. jag kanske vann matchen i matchen mot dig.
jag kanske växte i mig själv, och hade till slut roligare än dig.
jag vann helt enkelt över dig.

men vad gör det egentligen?
enligt mig är jag besegrad ändå. det är du som är vinnaren i det verkliga livet.

vilket känns tungt.

 


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Tack för en grym helg ändå bruden! :)

2010-12-05 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0