fredag igen


ska man jämföra gårdagens lååångdragiigaa och seega samhällslektion med dagens, så var denna hundra gånger roligare! vi fick köra frågesport och jag säger bara brunetterna regerar! brunetterna nästan utklassade blondinerna och vi stod till slut som segrare. nu har vi det klart, svart på vitt, avgört you name it. blondiner är inte lika smarta som oss - tyvärr ;) roligt hade vi iallafall och detta var sista dagen för vår lärarkandidat, sen är det back to rille igen.

dagen började med minihandboll - extremt oseriös sådan. jennie och john var ju med och ... livade upp stämningen skulle jag vilja säga. skojigt var det iallafall, trots att det är bevisat nu - jag är fan sszzääämst på minihandboll! men anyway... på matten jobbade jag och maddis på bra och sen hade vi en rolig lunch med ridtjejerna.

sitter nu i soffan, har precis tagit en kaka (för ja; DET ÄR FREDAG!) och ska snart slå upp matteböckerna. mindre en en vecka kvar till nationella provet - jag är nervös! måste försöka plugga satan på detta så det verkligen sitter. allt det andra skulle jag vilja lägga åt sidan ett tag.

måste säga: ha det så jävla kul! till maddisen som förmodligen ska på krogen ikväll. SHOHO!

har ångest inför träningen ikväll. tror jag skäms mest. jag önskar jag aldrig hade öppnat käften... men what to do? kan ju inte precis spola tillbaka tiden.


Kommentarer
Postat av: madde

Så som det lät på dej och det du sa... Tycker jag inte att du ska ångra dig alls Jessica! :D

Du ska stå på dej, för det hon gör är absolut inte rätt!...

Jag vill se dig på planen! <3

2010-02-19 @ 21:47:44
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0