idag mår man som man förtjänar


lyckad lördag. lycklig lördag med dessutom!

började med match med SIFEN och fan va roligt det var att spela! jag tror jag gjorde 4-5 mål och det var så rackarns skönt. det var så kul att spela och bara njuta av det. annars så är det alltid så stressat och pressat, men jag bara lirade igår. så jävla kul!! vann gjorde vi också, 26-11. det luktade utklassning redan i första halvlek, niiiiizeeeee!

efteråt hängde jag i hallen med bästaste anna och froudie. vi kollade på 94erna som vann mot Skuru, GOOD JOB! lite irriterad blir jag på att en viss person ska vara där. det är mitt område! det är ju typ som att den personen skulle komma hem till mig.. nästan. och det vill jag ju inte, lixom hallå? ;) men det bästa med mig är att jag är trevlig ändå, kanske... ibland... när jag känner för det. och det gjorde jag igår haha.

sen åkte jag och anna hem till mig och förade liteeee... alltså om föra betyder "käka räksoppa med gottisbröd och ha lite familjemys innan man ska på fest" så ja, då förade vi :D sen drog vi till frasse (eller till karin egentligen, men whatever). och vad ska man säga? kvällen började lite segt med melodifestival och så, men sen jääääävlaar va kul vi hade! dans, skratt, deep talks (aida, du är helgrym!), bilder (censurerade eller?) och bara så jävla kul. vissa människor gjorde det ju till vad det blev. hoppas frasse hade en bra kväll också!! :D
dock vaknade jag alldeles för tidigt, och var alldeles för pigg för mitt eget bästa idag.

bilder kanske kommer senare, när jag fått in dom på datan.
nu tänkte jag vara duktig och försöka få in lite spanska i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha grym jävla dag & kväll alltså!!!! :-D

Loooove you<3

2010-02-07 @ 14:52:23
Postat av: madde

Såg första halvlek av din match! du var grym jessica! :D hoppas du hörde när jag skrek :) haha

2010-02-07 @ 15:51:08
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0