ny design


ja, som ni ser så har jag designat om bloggen lite. kände att det behövdes lite förändring, och jag blev pysslig så det blidde detta. kanske inte världens bästa, men skönt med lite omväxling ändå.

har precis varit på träning. helt slut i kroppen är jag. dessutom jävligt ont i låret. efter min "lilla lårkaka" för två veckor sen så har mitt lår inte varit hundra riktigt. nu har det blivit värre igen och det känns som att det är en knut på muskeln eller nåt (?). hur jobbigt det än är att erkänna så tror jag nog att jag tränar för hårt och för mycket. det är inte ofta jag känner mig helt frisk överallt i kroppen. kanske ska börja lyssna på den? men vad ska man göra? träningen är en stor del av mitt liv och jag älskar det. varför sluta med något man älskar? :)

imorgon blir det iallafall match borta mot Rimbo. har ingen aning om vad de har för lag, så det ska bli spännande. något som är en stor höjdpunkt är att min älskade ramona ska spela igen. shoho baby! ska bli kul att spela med henne igen. :)

nu blir det snart att gå ner till soffan igen och kolla avslutningen på let's dance. förmodligen kommer jag slockna rätt fort sen. imorgon är det ny dag. en lördag. vilket betyder att man får sova lite längre. hur länge har jag inte längtat efter det kan man fråga sig? ska bli skönt med andra ord.


jag bara älskar bilden på mig och jullan. jag säger bara zooma in på oss, och sen har man underhållning för hela kvällen... :D

Kommentarer
Postat av: Anna LINCOLN

Fett cool design yeeeaaah! fast om man ska vara lite petig ser dig högerarm väääldigt smal ut (a) Fast det kanske den är? :P



Hur fan kan du göra sådana desginer? Hjälpa mig någon dag tack?! :)

2010-02-12 @ 22:53:04
Postat av: jessan

nej men det är för att jag har lite effects så armen typ försvann... haha. men som sagt, jag håller bara på och lär mig dude :p



men jag kan inte egentligen ;) jag bara fixar och trixar lite tills det blir bra :P

2010-02-12 @ 23:04:06
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: Anna LINCOLN

jaha jag trodde det var för att du ville göra som typ "kissie och dessie" och redigera bilderna för att se APJÄTTEBAUNTASMAL UT! Hahah eller inte ;) Men jag förstår, o du ska lära mig det du kan! :D

2010-02-12 @ 23:05:55
Postat av: julia

HAHAHAHA bara för att vi är sååå jäkla snygga :D:d

2010-02-12 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0