on a valentines day

ja, alla hjärtans dag var det va? visst är det jobbigt utan en pojkvän att dela det med, men då får man tänka att det även handlar om annan kärlek. om kärlek till sin familj och sina vänner. för så är det ju faktiskt, det kan bara vara lätt att glömma bort ibland.

dagen började iallafall i råbergshallen där jag fick se bästa jullans comeback. hon gjorde det bra, men vet att hon kommer kunna göra det ännu bättre! dock blev det sju mål (själv trodde jag det blev tre, men sju - SHOHO tummen upp!) från hennes sida. grymt bullen! det var iaf härligt mäktigt att se dig komma in på planen inför matchen. det var riktigt jävla roligt måste jag säga. hi-hi



i'm glad she's back on the road again, WIHO!


efter matchen åkte jag och mamsen på något som skulle kunna vara mitt paradis. ja men visst, vi var på kattutställning. kan bara säga att det fanns grymt många fina katter där, och några blev jag nästan kära i. men tur att jag har två guldklimpar här hemma dessutom.

 

vi var där en stund och gick runt och glimtade på alla sötnosar, och sen blev det en sallad på laggen. på 12.34-tåget satt anna och väntade på mig, och vi begav oss till min favoritstad (läs: staden-jag-helst-skulle-vilja-bränna-bort-från-kartan) tumba. det var dessvärre en skitmatch vi såg på, och torsk blev det. jag och annis åkte hem med pihlgrenarna och nu sitter jag här. vi hade tänkt att åka ner till hallen och kolla match, men ingen av oss orkade egentligen. jag funderade dessutom på att färga håret, men tror jag ska vänta med det också.. eller?

snart blir det iaf en alla hjärtans-dagmiddag med mamma, pappa och syster. brorsan är ute på egna äventyr... hihi.

 


Kommentarer
Postat av: Madde H

Kuul för Julle Bulle att hon e tillbax:P Me like!!

2010-02-14 @ 18:13:17
Postat av: julia

hhihihi TACK jessipessi!<3

2010-02-15 @ 07:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0