onsdagens slut

Felix Herngren är förjävla härlig måste jag säga:

"de skulle inte behövas några motorer alls, om alla körde nerför"

"får man tävla för vilket land som helst? lixom som jordgubbslandet .. eller utlandet? eller får bara riktigt länder vara med, som Nangiala?"

och just hans stoneface gör ju allt så mycket roligare. jag diggar honom.

dagen bjöd på massor av träning som varje onsdag. vi hade egen tid på handbollen imorse och jag och frida sköt satan ifrån kanten. det avslutades med minihandboll och ja.. vi gamla vinner då aldrig men jag gillar't ändå. när vi mixade lagen blev det en jämn match men vi snubblade på mållinjen... tyvärr.

på svenskan blev det ännu en gång att vi tittade på gullivers resor. och jag somnade... igen. den här gången hann jag drömma också. men helt seriöst så pallar jag inte titta på den längre, och den verkar ju vara långt ifrån slut. iiih.. anyway, jag lackade lite bäver på danne för att han tog min dyrbara rast i ljusgården. så vi hade extra lång lektion, typ. och det gjorde mig irriterad, och som vanligt har jag svårt att inte visa det. bra jobbat jessan!

när vi kom in i omklädningsrummet för träning nr.2 så var det rena brottsplatsen där. jag var nästan på vippen att börja leta efter bevismaterial. fast tyvärr hann jag inte det emellan mina ovanligt nöjda tankar att allas handdukar hade blivit dränkta utom typ min och jullans. min handduk hängde så fint på sin plats OCH vattenflaskan stod stadigt på kroken över. jag menar, vad är oddsen? gärningsmannen måste helt klart ha gillat mig! och ja madde - jag kommer leva på det här länge! haha :)

efter nästa träning, som var fyspass som vanligt, blev det hemgång. jag har pluggat lite hela kvällen, dock inte lika mycket som igår då jag satt i stort sätt hela dagen från det att jag kom hem till att jag skulle lägga mig. är lite stolt faktiskt, för så ambitiös är jag inte alltid. idag var jag som sagt inte lika taggad, utan hade hellre varit ute och övningskört. men mams mådde piss och pappa var och jobbade, så sadface på mig blev det. men jag har ryckt upp mig och det blir imorgon istället.

nu blir det lite massage innan läggdags. kanske lite twilight och kanske spanskaplugg. men jag är ytterst skeptisk till det senaste.


det var denna bild som startade det oerhört knasiga påhittet
den där lördagen för en och en halv vecka sen...


hihihi


Kommentarer
Postat av: julia

Har du helt rätt i, FJOOORTIS :D

2010-02-10 @ 23:13:05
Postat av: madde

Ja det blir väl så att du kommer leva på det! /:

Men det är ju bra att du kan leva på någonting? :) hh

2010-02-11 @ 09:23:04
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0