skönt


lättnad
det är ungefär det jag känner just nu. nationella matte B har legat och knagit i bakhuvudet ett bra tag nu. men idag var the big day, och efter tre timmar och fyrtio minuter så var det över. och nu är matte B över. skönt. nu väntar jag bara på domen, vilket jag kanske får redan imorgon. hoppas på det bästa, hoppas jag får bra på detta nu!

även på IGU:n hann vi med ett läxförhör. ja, jag var beredd att be på mina bara knän att vi skulle få slippa (eftersom all min energi och pluggtid hade gått åt till matten). men vi löste det, och vi genomförde även det förhöret denna dag. och sen var det slutt.. då blev det en tripp till födelsedagsbarnet RAMONA, som fyllde hela 18 barre idag. min lill-flicka är stoor nu. hon bjöd på god tårta och cupcakes to die for! träffade även Molly och Lovisa, och sen Vicky och Lelle i dörren påvägen ut. det var iallafall väldigt trevligt att prata lite skit med bruden. jag saknar dig!

nu sitter jag här. helt slutkörd och vill dra av mig axeln. imorgon blir det träning igen + lite skola om man orkar koncentrera sig :) sen på kvällen bär det av till Härnösand, där det blir övernattning och sen match på lördag. wish us luck!

men... vad ska jag göra nu? inte behöver jag plugga iallafall! :D skööönt!


Kommentarer
Postat av: ramona

love u! och tack för att du kom :)

2010-02-26 @ 12:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0