thank god it's friday


du är så jävla underbart bra i mina ögon! glöm aldrig det <3
(och jag diggar att jag ser ut som ett lik jämfört med dig på bilden haha)

idag är det fredag. och det har varit en helt vanlig fredag. bortsett från att det var min sista mattelektion på ett bra tag + att det var den sista fredagen på typ ... 3 veckor som man får umgås med sötomaddis som åker till thailand på tisdag. kommer sakna dig bebis! fick även veta på betyget på nationella och slutbetyget i matte B. träningen gick bra imorse också. blev tyngre fys idag eftersom vi har lov i en vecka. och handbollsträning utan keeper, men gillar man att improvisera så går även det! hihi.

om typ en och en halv timme drar vi norrut. blir övernattning med laget och match imorgon. vi ska hitta på frågor som vi ska svara på i bussarna på vägen upp också... får se vad det blir ;)

see ya bitches
aa juste...
DET ÄR JU SPORTLOV!!!!!!! SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kommer sakna dig sjukt mycket Jessica. Love you<3

2010-02-26 @ 17:55:28
Postat av: julia

TACK FÖR ATT DU VAR SÅ STÖTTANDE I FREDAGS! du är värd allt och jag är grymt tacksam för att du fanns vid min sida då/finns nu!<3 puss

2010-03-01 @ 23:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0