tjeeejnare


yooo motherfuckaaahs!
sitter här out in the country in lovely odensala och tittar teve med de två människorna som jag kan kalla "mina skapare" rakt upp och ner. skakar jag lite extra på huvudet så har jag en dundrande huvudvärk, så kanske ska jag avstå det? förmodligen. träningsfri kväll idag iallafall. det kan behövas once in a while. synd bara att det var just på älsklingssaras födelsedag. imorgonbitti blir det iallafall fysträning + intervallträning. tyvärr känner jag mig inte alls taggad. hoppas verkligen inte det är så kallt. och hoppas vi slipper springa med killarna, för jag menar ... det är väl inte meningen att självförtroendet ska sänkas aight?

dagen började iallafall inte så bra. rent pissigt faktiskt. och jag ville helst av allt åka hem och sova igen. men det blev bättre och jag måste säga att JB (jullanbullan) var stor del till varför det blev bra och hon gjorde helt klart min dag. på många sätt. tänker på dig som är i sigtuna självis nu tihi.

lite random? ja men visst.. here you go; maddis är fortfarande sjukling och ligger hemma i väsby och myser antar jag. för övrigt tror hon att vi skapat en fyrio utan henne, bruttan då haha! jesper har flyttat hem, vilket är riktigt trevligt måste jag säga. gubben (grannen) i Sanda fick ett träd över sig och dog.... OJ det där sista var ni inte beredda på va? och det kanske inte riktigt hörde hit. ooups.. fel av mig. mina katter bråkar iallafall jobbigt mycket, shit PMS på er herrar eller??


babyboom

 

jag är trött. förmodligen efter det grymt varma och sköna badet jag tog efter middagen.
blir sängen snart. fast så säger jag jämt, och det tar ändå typ 1-2 timmar innan jag kommer dit.. SYND


Kommentarer
Postat av: julia

JAG KÄNNER MIG ENSAM!!!! katterna är ju fan läskiga........ det är läskigt! :( haha

2010-02-16 @ 23:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0