vilket jävla träningspass


har ni någon gång önskat att ni haft ben som viktor östlund? nej kanske inte. men kanske ska man börja fundera på det. för jag önskade att jag hade hans låånga ben idag iallafall. för herrejävlar, träningen idag var det värsta jag gjort. jag kände mig helt klart som Gimli i Sagan om Ringen. remember? som ni kanske förstått så hade vi intervallträning i djupsnö, (efter ett tufft fyspass). jag menar, gillar vi Niklas eller gillar vi Niklas? He's the man...

sen chillade vi iallafall gärnet. det blev en och en annan flumsekund. kanske var man lite hög på den friska luften? förmodligen. vi har iallafall väldigt roligt tillsammans, jag och mina supernördar. och på svenskan gjorde vi... INGENTING! fick reda på omdömen i olika ämnen, och det var väl braigt.

trots att vi slutade tjugo i två idag så hamnade jag i skolan ända till halv fyra. varför? jo, med tanke på att jag missade min älskade buss ut till landet så var jag fast. (arne, en mobil har man för att man ska kunna kontakta dig!!!) men inte gnällde jag för det. okej, till en början whinade jag i det tysta biblioteket, men sen släppte jag det och hade det trevligt med mina kära vänner istället. dock var det inte lika skönt att pulsa i pudersnö med rutiga converseskor. SMUTT.


jag menar, skulle inte de där benen vara sååååå snygga på mig?
aight ;)

Kommentarer
Postat av: Madde H

hahahha med hans ben på dig skulle vi inte kunna kramas i samma längd längre!! ICKE OKEJ JESSICA!

2010-02-17 @ 19:32:40
URL: http://monpetitami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0