1 januari 2010



sitter i en ganska full buss påväg hem från lofsdalen. det har varit tre galna dagar, på alla sätt. Alla möjliga känslor har kommit fram. Avslappnat, frysset, mysigt, irriterat, ledsamt, men framför allt GLÄDJE. För jävligt kul har vi haft, och tiden har gått så fort. En liten känsla jag har får mig att inte vilja åka hem och fortsätta allt som vanligt på samma gamla bana igen, men what to do? Det har iaf varit grymt härligt att ha varit uppe i min söta stuga. (litet och trångt har det varit, supermys? typ hihi)


mer text och mer bilder kommer när jag är hemma.
nu ska jag lämna över datan till sötojullan.


"I've got magic beans..."


Kommentarer
Postat av: julia

KUL att jag typ förstör första bilden...... hmm men aaaaa super bra dagar hade vi! <3

2010-01-03 @ 10:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0