ännu en måndag


"just idag är jag stark"

trots att jag deppade ihop under lunchen så är jag hyffsat glad idag. ett samtal igårkväll som förmodligen var det bästa jag kunde göra just nu, känns bra. jag skrattar idag, kanske gråter jag sen.. på något sätt ska det gå att ta sig ur den här skiten iallafall.

gårdagen bestod av handboll, handboll och åter handboll. det började på arlanda hotellby där vi fick amazing hotellfrukost. mätt och belåten tog vi vårt pick och pack och begav oss till Eskilstuna. bussresan ner var ganska rastlös. när vi väl var där såg vi några elitseriespelare i guifs a-lag. rätt coolt, för att bara ha sett dem på teve. typ. förlust blev det, men jag fick spela litegrann iaf och det kändes kul.

hemma i hallen var det också massa matcher så det blev att jag stannade där. mamsen kom ner med middag, nylagad lasagne. tack bästa! träffade anna och julia när rosers spelade. lite senare kom också erika, roligt att träffa henne igen! till SIFENs match så fick jag sällis av Jenny och hon satt med mig ända till Peters match. tack för sällskapet bruden, vi måste ses oftare. du är awesome!



ja juste, har fixat nu header också. jag kände att jag ville ha något nytt, och det är lite mer jag på något sätt. MaddeG är du proud of me? ;) hihi. nej men va tycks? den är lite freakad, and I like it. det är så livet ska vara. lite freak, lite galet, lite niiiiiiiice. SKÖNT helt enkelt ;)




Kommentarer
Postat av: Anna

din header är grymt snygg :-D

2010-01-18 @ 16:29:38
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: jenny

du är awesome honeeey :D

2010-01-18 @ 17:02:17
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0