first day of school

nä men fan, ge mig värme nu! har hackat tänder i snart en timme nu.. ge mig vår, ge mig födelsedag, ge mig sommar, ge mig körkort. jag har grymma planer för min 18-årsdag, men tror ej att de kommer funka som jag vill. men drömma kan man ju iallafall, aight? 
första dagen på vårterminen avklarad. fan va långsamt den gick! dagens ständiga kommentar måste varit denna:
"fan Madde, har du varit i slagsmål?!"

det är då man ska kontra med denna vännen: "ja, men då ska du se den andra bruden. oouff!" lär dig det tjejen, lär dig tihi :)
första dagen som sagt. nu är det bara halva tiden kvar för oss. känns galet när man tänker efter! något annat som är galet är att 91orna tar studenten om bara några månader.. många blev ledsna över att 90orna försvann förra året. - jag känner att det isåfall kommer bli jobbigare det här året. men den som lever får se, som man brukar säga. 
ett helt ovärt inlägg från en just nu helt ovärd person. dags att krypa ner under täcket och försöka sova. imorgon är det sovmorgon. dessutom är det fredag, känns som tisdag dock. (konstigt?.. NOT) 
jag är glad att jag har dig vännen. helt galet glad! 
you and me, always. min maddebus <3

goodnight, sleep tight

Kommentarer
Postat av: julia

Utan 91orna blir det tomt men jag kommer aldrig få uppleva den tomheten ;) utan när jag kommer tillbaka kommer jag få det ännu värre, 95or liksom???? Från 90or till 95or, hur kul är de liksom... :P

2010-01-07 @ 23:33:59
Postat av: jessan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA :D

2010-01-08 @ 10:04:03
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: maddelito

sv:

Nej stackarna har ni träning? /: jag förstår inte hur man kan ha träning på en fredag kväll! :D

Men det är mysigt det med jessica :D hah

2010-01-08 @ 15:57:30
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0