fredag


jag är ingen van talare, men idag skulle jag vilja tacka 582:ans busschaufför som väntade på mig och som dessutom mötte mig med ett leende. mina vänner för att ni har lyssnat på min dåliga morgon hela dagen, men också för att ni är så grymt bra. felicias lillebror som lånade ut sin mobil, när min vackra tegelsten inte pallade kylan. och också jan lennart som pallade med oss mattesnillen denna förmiddag i januari.

SMUTT. det har helt klart varit en fartfylld dag. morgonen ska vi inte tala om, mina kära vänner har fått höra nog om den. men i skolan var det dags för en jävla massa matte. och det blidde det. jag och mina BH:s (Best Homies) jullan och lindis satt längst fram och lekte duktiga. Maddsen var och hade roligt i skidbacken hon, hoppas det var grymt tjejen! jag är ändå ganska nöjd med mitt val av aktivitet, för jag har känt mig extremt stressad över nationella som kommer snart, och jag vill verkligen få bra på det. anyway...

vi höll på till typ ett, men måste säga att vi hade kul också. rolig lunch och emellanåt hade vi väldigt skoj på matten också. janne antog väl att vi hade kontrollfokuset där det skulle. efteråt drog vi ner till systrarnas - jag och mina BD:s (Best Dudes). fikat var en besvikelse, men sällskapet var dock suveränt. denise drog vid typ tre och innan dess hade virre kommit förbi. vi satt kvar i typ två timmar till och bara snackade. det var riktigt roligt måste jag säga, och jag njöt av varenda sekund. sen skjildes vi dock åt och jag åkte på träning. jag pumpade rätt mycket armar i gymmet så jag kommer väl inte ens kunna vinka imorgon. synd.
juste,
det blir inget Arbrå för mig imorgon. kommer inte kunna spela, så då väljer jag att stanna hemma istället.


men jag håller tummarna för er imorgon, krossa!


imorgon blir det istället lite handbollstittande, fadersfirande och sen tjejmiddag med mina BB:s (Best Budds) hihi.
det ska bli la mys! nu ska jag iallafall sova. efter en mysig kväll med familjen framför let's dance.
godnatt och dröm sött mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0