grattis mina artonåringar!


tar ett litet break i mitt break från bloggandet. vill ju gratta mina älskade vänner Madde och Malin som fyller hela 18 år idag!


födelsedagsbarn nr 1
du har varit min bästa vän sen små små fötter och du är fortfarande den som tar mest plats i mitt hjärta.
även om vi inte träffas lika ofta så vet jag alltid var jag har dig och det gör mig trygg.
det finns inte någon som kan skratta som vi kan när vi väl är igång. det är helt obeskrivligt vad kul man kan ha med dig. vi är som gjorda för varandra. jag kommer aldrig släppa taget om dig. och nu är du stooor nog att leva livet! väntar du några månader till så finns jag och lever livet med dig! awesome tihi. älskar dig bruden



födelsedagsbarn nr 2
en bild säger mer än tusen ord va? nej men var ska jag börja? vi har bara känt varandra i typ 1,5 år och det är väl först sista året som vi kommit varandra riktigt nära. och det är jag riktigt glad över. vad skulle jag göra utan dig? du kan göra mina dagar med ditt skojiga beteende, och vi är ju helt freakade tillsammans. jag är tacksam för allt du gör för mig och du vet att jag alltid finns för dig om du behöver mig? jag ser fram emot att få spendera sista tiden jag har i skolan med just dig. framtiden ser ljus ut om man säger så hihi. du är helt awesome vännen, älskar dig

så GRATTIS TJEJER!


för övrigt så hade Janne ganska bra anledning att igår säga:
"om tjejerna sänker ljudnivån lite, så kan vi fortsätta jobba"

"
Jessica har munsår
Matilda gillar att smeka sina lår
Julia fäller en tår
Madde vill bäras ut på bår
Kom igen alla, ge mig ett SCORE!"

let's just say: matten var G.R.Y.M!

Kommentarer
Postat av: parrebooi

Super Sweet 18 :D får se vem av tjejerna som tar körkort först då :D ( tänker på alla i klassen )

2010-01-13 @ 09:45:05
URL: http://vennivettivecci.blogg.se/
Postat av: Madde H

Tack sötnos. Älskar dig me<3

2010-01-13 @ 10:38:49
Postat av: julia

julia först sen matilda ;) hihihi matten va grym!

2010-01-13 @ 12:02:52
Postat av: Malin

JAG ÄLSKAR DIG!

2010-01-17 @ 12:45:30
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0