HIHIHIHIHIHIHIHI


yo yo yo!
I'm back mina mojitos! Hänt nåt sen sist? Nää.. skulle inte tro det va?

idag började jag iaf dagen med att vara depp. fyfan, det känns så overkligt allting fortfarande. dessa tankar gör att jag tappar orken totalt och undrar verkligen vaf... NEJ inget sånt snack i min blogg right now. istället övergår jag till att jag blev glad av en liten (stor) grej. samma lilla (stora) grej som jag ofta blir glad åt nuförtiden. vad kan det vara? jag blir iaf lite confused av mig själv, men det är bara lite roligt tihii. dessutom mina totalt awesome friends är ju bara så äckligt SKÖNA. ibland skulle jag bara vilja springa två varv runt huset, dra några piruetter i ljusgården och sen bomba cafeterian för att jag får så mycket energi av dom! och jag gillar't.

idag hade vi iaf en väldigt internationell dag. det var franska för hela bunten, och jag lacka bäver, som vanligt. sen blev det även lite italienska och ytterst lite spanska. helt klart väldigt lite svenska har det varit iaf. det kanske är det nya shitet? .. hur som helst så måste vi kolla på "the one when joey speaks french" tillsammans, för jag menar - SÅ JÄVLA ROLIGT och jag totaldiggar't. do you feel the sammanhang i mitt blogginlägg right now? Nä, tänkte väl det..

fuckingfreakingawesome.. dessutom är det facebook-krig med mina kära lofsdalsvänner. någon körde sönder en vindruta, nu ska några betala för den och några gillar inte idén för fem öre. hmm.. den storyn kan bli en storsäljare. vi får se hur det artar sig. fortsättning följer.... kanske hihi.

nu ska jag dra ner till the big BORG och dra en löprund och lyfta lite skrot. a good night helt enkelt. eller? dessutom fyller farsgubben år idag. CONGRATZ PÅ DIG!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

älskar dina sjuka inlägg! :-D höhöhöhö

2010-01-26 @ 19:48:01
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: julia

Kan inget annat än att hålla med föregående talare and i totally diggar franska dagar ;)

2010-01-26 @ 20:10:54
Postat av: maddelito

Svar från ditt söta lilla inlägga! :)

TACK JESSICA! Jag vet, jag borde egentligen inte köra nu, men jag känner faktiskt inte ett piss i min arm så nu hoppas jag bara på att jag inte får ont, för då kommer jag ångra mig att jag inte löd ditt lilla råd, Men Jag kan bara inte hålla mig borta från handbollen, det går bara inte, så tyvärr så kommer jag nog köra! :D men vi får se det positivt, En målvakt till på träningarna :) haha



Nej fan vilken lång kommentar! :)

Du är BÄST! :) <3

2010-01-26 @ 21:40:37
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0