långledigt


hej och hå, vilken färgsprakande helg!


dom här dagarna har ju typ innehållit allt! handboll, vänner, skratt, sällskapsspel, onyttigheter (i mängder), film, tjejmys, kameror, fjortisar, vikingahallen, cheesecake, släkten, syskonkärlek, vinster, glädje och dessutom tror jag att jag fått en major major crush.. (helt seriöst.. hjälp jenny, vad ska jag ta mig till?)
det som fattades på denna helg var nog att jag själv var på plan och spelade och typ plugg. men tur att jag har en dag till imorgon då jag kan ägna mig åt att plugga och ta det lugnt.

tack alla för den här helgen. tack främst till mina underbara tjejer som gjorde min lördagkväll (och egentligen hela helgen) så himla grym! myspys med film och tjejsnack + askul med spel och fjortisbilder. (hmm, kanske ska byta livsstil?) en helhelg i älskade borgen, kulturplats vikingahallen, you name it, kan verkligen göra en lycklig om man umgås med rätt personer dessutom. grattis killar till steg 5 btw!

har tagit ett bad nu på kvällen. trodde det skulle bli blåsningen och wallander, men istället blev det morden i midsomer. det går bra det också. dessutom blir det gooottt apelsinris och kanske lite twilight. bra kväll med mams och paps helt enkelt!


när jag ser dig får jag som ett hugg i magen. när vi träffas och det känns fel så vill jag bara försvinna.
jag saknar den personen du brukade vara mot mig. det är det enda jag vill säga.
och ett stort tack till dig. för att du bryr dig om mig. för att du höll om mig. för att du torkade mina tårar.

Kommentarer
Postat av: Anna

TACK FÖR EN HEEELT FANTASTISK OCH FUCKAD HELG! :-D SJUUUUUUUUKT KUL MIN FJÅÅÅÅÅRTIZZZZ! <3<3

2010-01-31 @ 22:14:42
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0