ojojoj ...

... what a day!

såna här dagar gillar jag starkt. roliga dagar. skojiga dagar. sköjna dagar.
bortsett från att jag snoozade bort 50 minuter av min morgon så började det ganska bra. spanska med annapanna, och ja. finns det något mer att säga? :D svenska där daniel, enligt honom själv, äntligen hade blivit klar i huvudet. eller? hihi. den gick iaf hyffsat fort, trots att vi började med något nytt. Barocken? har typ aldrig hört talas om det..

Resten av dagen var bara rolig. Fick lyssna på Spotify hela samhällslektionen. Måste säga att vi nästan aldrig har jobbat så bra som vi gjorde idag. Så det var niiiiceee. Och skojigt hade vi det dessutom. Vad var det vi garvade sååå åt? jag kommer inte ens ihåg det, så säkert var det astråkigt haha. Efter engelskan blev vi busiga som bara den. Speciellt jag och Maddis. Sprang runt i hela skolan och hade allmänt svinkul och irriterade kanske en och annan person hihi. vi är ju sååå awesome tihi.

bra dag i skolan=bra dag med sina vänner=glad tjej!


Kommentarer
Postat av: Madde H

Fan va roligt vi hade idag Jessica. Sjukt kul, det får vi göra om:D

2010-01-21 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0